piątek, 5 sierpnia 2011

Perfect Maxi Dress

Swojej Maxi Dress szukałam przez jakieś 3 lata, co prawda miałam ich kilka ale każdej pozbywałam się po jakimś czasie bo najzwyczajniej w świecie coś mi nie pasowało. W tej zakochałam się jak tylko ja zobaczyłam a cena jeszcze bardziej popchnęła mnie do zakupu :) Kocham końcówki przecen w UK :)

I was looking for my perfect maxi dress for a long time now, frankly I had few, but after some time I was giving it to someone or just bin it, because there was always something wrong with it. When I sow this one, I knew I have to buy it :) Plus the price was so good I couldn't resist.


 Maxi Dress- River Island
 Kurtka/ Jacket- Miss Sixty
 Buty/ Sandals- No name
Torba/ Bag- Primark

5 komentarzy:

  1. wyglądasz olśniewająco!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukieneczka. Można jej podciągać ramiączka? Myślę, że fajniej by było.

    Najbardziej mi się jednak podoba Twoja fryzurka, bardzo Ci pasuje.

    Ach i hm... ostatnie zdjęcie zdominowało zupełnie coś innego niż Twoja sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu ramiączek się niestety nie da regulowac :( ale cóż...

    A...masz pewnie na mysli tą moja ice tea w ręku :P

    OdpowiedzUsuń