niedziela, 31 lipca 2011

Black and more black

Mały zastój na blogu niestety mi się przydarzy... Ale jakoś podczas urlopu zawsze tak mam, ciągle coś  do załatwienia, z kimś się muszę zobaczyć itd. Dzisiejszy outfit to znowu duża ilość czerni, jest to mój ulubiony kolor i doskonale się w nim czuje. A spódnica jest dowodem na to iż w second hand'ach można znaleźć cuda :)
Od następnych postów możecie spodziewać się po mnie troszkę więcej kolorów, właśnie nad tym pracuje będąc znowu na tydz w Londynie, kurcze jak ja kocham wyprzedaże w UK :D

I was a bit busy during last days so I haven't post anything. Today's outfit it's black from head to toe again :)But what can I do :P That's my favourite colour. Skirt from this outfit I bought in Second Hand Shop 3 years ago, and that is another reason why I'm saying that you can get lovely things there. From my next posts you can expect more colours in my outfits, I working on it, cause I'm in London now, sales in the UK are the best ones ever :) 


 Spodnica / Skirt - SH
Top - H&M
Jelly Shoes - Primark
Cardi - New Look
Naszyjnik / Necklace - Primark
Okulary / Sunglasses - Primark
Torba / Bag - Primark

2 komentarze:

  1. Świetny sweterek. :)

    Gdybyś miała wolną chwilkę, zapraszam:
    dominique-f.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie! Zapraszam na nowy post u mnie z sesją z Honey !!! http://agnieszkowa-szafa.blogspot.com/2011/07/sesja-z-honey-honorata-skarbek.html :*

    OdpowiedzUsuń