sobota, 29 stycznia 2011

I am what I am

Kolejny tydzień za nami :) Kurcze został mi jeszcze tylko 1 tydz do rozpoczęcia nowego semestru na uni :/ Pisanie pracy magisterskiej zbliża się wielkimi krokami... Dzisiaj kolejny strój z serii "w nosie mam modę, ma mi być wygodnie". Bluzkę i kamizelkę kupilam jako komplet na %, nie do końca byłam co prawda przekonana do samej bluzki "kurcze róże..." za to w kamizelce zakochałam sie od razu :) reszta stroju tzn buty, spodnie i torba dość często się tutaj pojawiają ale nic na to nie poradze, jak w czymś się dobrze czuje i to lubie to moge to nosic bez przerwy :)

Another week :) Hmm I've got just one week left till I have to be at uni again :/ Soon I have to start writing my masters thesis :/  Today another outfit witch I can describe as "I don't care about fashion, I want to be comfortable" Long sleeve and vest I bought as a set on sales :) Rest of the outfit you've seen here before, but the thing is when I like sth and I feel good in it, I can wear it all the time :)


Bluzka i kamizelka/ Set- Primark
Rurki/ Super Skinny Jeans- Primark
Buty/ Shoes- Primark
Pasek/ Belt- RI (Belong to my sis)
Nieśmiertelniki/ Dogtags- Christmas gift
Torba/ Bag- Liz Claiborne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz