poniedziałek, 18 lipca 2011

Black and white for the wedding day :)

Czerń i biel to jednak jedno z najelegantszych połączeń :) Idealnie sprawdziło się w stroju który miałam na sobie podczas uroczystości ślubnej moich przyjaciół :) Nie do końca byłam przekonana do fasonu sukienki ale dałam się przekonać :) Ze względu na ozdobną górę i bardzo mały dekolt nie miałam na sobie zbyt wiele biżuterii- tylko kolczyki, zegarek i bransoletkę :) A teraz tłumaczę się z traktora w tle :P Uroczystość weselna miała miejsce w gospodarstwie agroturystycznym U Jakuba w Ruszajnach koło Olsztyna, cudowne Mazury :D Serdecznie polecam to miejsce :) I właśnie dlatego za mną znajduje się ten traktor :P  Strój z wesela pokażę w następnym poście :)


Black and white is a perfect set especially for a civil wedding ceremony :) I wasn't sure about this dress but after all I was happy with it :) My dress from wedding reception I will show next time :) Enjoy :)



 Sukienka z bolerkiem/ Dress with bolero set- Salko
Buty/ Shoes- Fiore
Torebka/ Bag- F&F
Biżuteria/ Jewellery- Gift

Zapraszam serdecznie na moje aukcje :)

3 komentarze: