środa, 18 maja 2011

So Anne of Green Gables style...

Sukienka skojarzyła mi się z Anią już w sklepie :) Jest to kolejny łup z lumpeksu :) Niestety tkanina się straszliwie gniecie ale... zawsze jest jakieś "ale" a głupotą było by jej nie kupienie. Piękny kolor, fajny krój i skojarzenia z moja ukochaną książką przywołujące wspomnienia z lat kiedy największym zmartwieniem było która kreskówkę powinnam obejrzeć :) W każdym bądź razie zostawiam Was z sukienką a ja mimo iż mam straszliwą ochotę zatopić się we wspomnieniach, wracam do pisania mojego ostatniego eseju :)

This dress is for me so in Anne's style. I bought it in a Second Hand Shop :) Dress is bringing memories. Time when I was a child and life was much easier then now... But still Anne of Green Gable is my favourite book :) So anyway I gonna leave you with my dress, and I'm going back to writing my last essay :) Enjoy


 Sukienka/ Dress- ASOS (SH)
Buty/ Shoes- Primark
Torba/ Bag- Liz Claiborne
Biżu/ Jewellery- Swarovski 

3 komentarze: