sobota, 26 marca 2011

Spring :)

I nastała w UK wiosna, no przynajmniej tam gdzie ja mieszkam :) Pogoda cudna, słonko świeci, cieplutko (wczoraj można było sobie pozwolić na włożenie baletek na gołe stopy plus spodnie 7/8 :)) Oby nam sie taki stan rzeczy utrzymał :) Teraz ciuchy :) W zasadzie wszystko już znacie z wyjątkiem żakietu :) Kupiłam go 31 grudnia :) poczekał troszkę na swoją premierę niestety. Uwielbiam go aczkolwiek ma jedna wadę... doły falban są niewykończone a co za tym idzie "siepią się" nitki i troszkę to denerwuje :P Jak to powiedział mój kolega widząc mnie w tym stroju, wyglądam jakbym uciekła marynarce wojennej :P Przepraszam za mój tragiczny wygląd na zdjęciach, obiecuję poprawę na przyszłość...

We've got such a nice weather now :) Sun is shining, birds are singing-->perfect spring :D You've seen basically everything I'm wearing today except of my jacket which I bought on New Years Eve... Sorry for my terrible look on the photos I promise I will try to be better next time :)

 Żakiet/ Jacket- New Look
Spódnica/ Skirt- Primark
Buty/ Shoes- New Look
Okulary/ Sunglasses- Primark (last year)
Torba/ Bag- Louis Vuitton

6 komentarzy:

  1. Piękny ten żakiet. Wybaczyłabym mu to obsypywanie się i pasjami zestawiała z powłóczystą czarną maxi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie wyglądasz tragicznie!!!!
    Piękny ten zestaw, szczególnie żakiet. To chyba jedna z najlepszych Twoich stylizacji. Choć pomysł na zestawienie żakietu z czarną maxi jest moim zdaniem rewelacyjny :)
    A nie pomyślałaś zanieść go do krawcowej żeby Ci obszyła te falbanki?
    Jakoś nie rozumiem tej "mody" na nieobszywanie falbanek (sama widziałam kilka takich ubrań w sklepach).
    Jeśli dobrze pamiętam to Twoja genialna torebka jest prezentem. Ale orientujesz się mniej więcej ile ona kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać ze nie pomyślalam o zestawieniu jej z maxi ale skoro mówicie że bedzie fajnie to pewnie to zrobie :)
    Asiunia: Mysle ze wezme ja do krawcowej, te nitki doprowadzaja mnie do szalu...

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny i zakiet i torba,u mnie wczoraj Angielki jak to one,chodzily w bluzkach na ramiaczkach i klapkach!

    OdpowiedzUsuń